<تهديد اوباما با ضرب المثل چيني
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تهديد اوباما با ضرب المثل چيني
نوشته شده در 21 / 4 / 1392
بازدید : 1179
نویسنده : کامران وزیری
 
تهديد اوباما با ضرب المثل چيني 
 

 خبرگزاري آريا - رئيس جمهور چين پيام تهديد آميز به رئيس جمهور آمريکا فرستاد.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، در حالي که دور پنجم گفتگوهاي چين و آمريکا در زمينه حل اختلافات دو کشور در واشنگتن برگزار شده است شي جين پينگ رئيس جمهور چين پيام تهديد آميزي به آمريکا داده است .

 برخي رسانه هاي چين با اشاره به ديدار خصوصي و صميمي ماه گذشته رئيس جمهور چين با رئيس جمهور آمريکا در ويلاي خصوصي اوباما گزارش داده اند ، وانگ يانگ فرستاده ويژه رئيس جمهورچين به مقامات آمريکايي شرکت کننده درگفتگوهاي مشترک گفته است شي جين پينگ براي نشان دادن موضع پکن در برابر آمريکا از ضرب المثل چيني خرگوش وعقاب استفاده کرده است .

شي جين پينگ رئيس جمهور چين به اوباما رئيس جمهور آمريکا گفته بود بايد بپذيريد که اگر خرگوش خشمگين شود به عقاب در آسمان هم ضربه خواهد زد .

رسانه هاي چين طرح و تکرار اين سخن را از زبان فرستاده ويژه شي جين پينگ به گفتگوهاي واشنگتن نوعي اتمام حجت با دولت آمريکا تلقي کرده اند .

دور پنجم گفتگوهاي چين و آمريکا در باره روابط و همکاري هاي دوجانبه از ديروز به رياست جوبايدن معاون اوباما و وانگ يانگ معاون نخست وزير چين در واشنگتن برگزار شده است .



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: